Alla inlägg under mars 2014

Av Mikaela persson - 30 mars 2014 22:18

Kan börja med att berätta att idag var det sista marknadsdan..:( it's sucks. Men det har vare en asum helg! Det börja me att jag fick umgås med min kära pajas! (min kompis) vi har haft både tråkigt & kul med mest kul:p Imorse vaknade jag av hur mamma kom inskrikandes: hallå! Vakna det ringer på dörrn. Självklart blir jag chockad och tänker " vaa? Klockan är bara halv åtta"
Självklart så kommer min medicin då. Jag tänker "Hallå?" du är faktiskt 1timme för tidig.. Det var väll inte så jag hade tänkt mig att vakna på en söndag morgon. Men jag tog medicinen & somnade om till halv 11. Sedan möttes jag Angelina & Emilie. Vi gick till folkets hus för att jag skulle köpa Promarkers (slags tuschpennor) Jag har gjort upp en deal med min sistahh förstår ni. Hon har alltid velat ha dem så jag köpte dem. Dom kostade 17 kr styck. Och jag köpte fyra. Så då när hon kommer hem så får jag 100 kr av hon. Iallafall sedan gick vi runt marknan tills Emelie skull va me Alva. Och då gick jag å Angelina på marknaden ett tag sen gick vi hem för att värma oss, och jag skulle ta min eftermiddags medicin. Därefter gick vi och kollade på när Victor & nån annan snubbe hoppade med skoter & (cross tror de var en cross?) spela roll. Det var helt jävla asum de typ släppte händerna samtidigt som de hann landa på samma plats igen utan å faila. Fast det förstår man ju de har ju typ hållt på med det i kanske 6-7 år. Så det kan tekniken. Sen gick vi hem till mig och såg tv. Efter det åt vi middag här & sedan for vi hem till Angelina ett tag. Därefter for jag hem å gick på en liten promenad och sen duscha jag. Och nu ska jag sova!! Så nu förstår ni varför jag är utmattad.. Har hållit mig igång hela dagen. Hare bra och sov gott!:) <3

:3

Av Mikaela persson - 28 mars 2014 17:42

Av Mikaela persson - 28 mars 2014 17:41

Tjäna! Idag har jag gått på vintermärtnen. Jag handla för 150 idag & imorgon sen på sönda får jag 100 kr. Jag köpt jordgubbar på ica! Gött! Jag har köpt götta och tuggummi på marknan. Imorgon blir det å kolla på tröjor. Det gick bra på skola! Så detta blir en bra helg på länge. Släng upp lite bilder på jag:) he va ett tag sen:3 kram<3

Av Mikaela persson - 26 mars 2014 16:18

Idag börja dagen med bandy. Vi hade bandy med 8:an till 11. Vi skulle spela 12 matcher,sedan skull vi spela för finalen. And guess what? MITT LAG VANN!!! Vi vann finalen vi äger.. Och det var så jävla kul att se när de andra lagen blev sura. :3 Sedan duscha vi & gick upp å åt luch. Sen samlades vi i bildsalen för vi skulle snacka lite om vilken film vi skulle se osv. Filmen var skit bra:)) minns int vad den het. Och sen var nä slut. Så jag gick förmodligen hem och chilla framför tv:n, gör fortfarande de;) iallafall tänkt berätta att jag kommer försöka att blogga mer. Då menar jag att jag har mycket Å göra just nu men det ordnar sig nog. Och imorgon har man utvecklingsamtal:/ puss:*

Av Mikaela persson - 22 mars 2014 11:39

Äta äta dagen lång äta dagen lång, äta äta dagen lång äta dagen långgg:) hahhihheh just kidding. Iallafall nu äter jag haha;) nämen tänkt berätta lite om gårdagen, igår va jag med min babe det blev lite tåtar osv. & sedan va vi med Cornelia. Och for på Ug:) fett awesome. Sedan for vi till pizzan å åt. Nu kom jag till de roliga! Det var en fullgubbe som var riktigt jävla full. Han kunde inte ens gå.. Han skull åk hem på sparken men då så föll han åt sidan å decka.. Haha asså jag typ har aldrig skrattat så mycket på länge. Det enda som var roligt med det var hur han ramla. :3 och nu berätta om idag:))) efter jag har käka klart ska jag städa lite i rummet. Och sen bara slappa framför tv:n:) hade gött så hörs vi puss puss:*<3

Av Mikaela persson - 8 mars 2014 11:14

Tjosan. Är väldigt trött. Jag sprang hem klockan 3 inatt från en kompis.. Jag har faktiskt flera anledningar varför.
1.jag kunde i somna
2. Jag såg/ hörde mystiska saker.
3. Det var förjävla varmt.
4. De snarkade..
5. Jag hade ont i huvudet som faan.
6.jag ville sova i min säng.
Btw jag var i Lycksele i torsdags! Hejdå ska ut pusspuss<3:*

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards