Alla inlägg under december 2013

Av Mikaela persson - 31 december 2013 21:37

GOTT NYTT ÅR!!! Egentligen ska man säga,det klockan 12. Men jag gör det nu eftersom sen ska jag på FESTT!!! Jag,ska inte dricka. Eller jo men det är alkohol fri champagne!:) det är sjukt jävla gott! Hoppas ni har haft ett bra år!! 2014 då ska jag skärpa mig. Jag har faktiskt två nyårslöften:
1. Göra läxorna.
2. Lyssna på lektionerna.
Nu sitter jag å Alice å väntar på att vi ska få gå till festen. Och jag sitter å hör hur,det smäller och bbommar ute! Folk smäller raketer som bara den. Vi ska skjuta raketer klockan 12. Jag är sjukt jävla glad!! Jag har snygga & snälla och underbara vänner. JÄVLAR det vibrerade i hela köksfönstret... Asså skjuter dom bomber ute eller?! :D fick en hjärtattack.. Iallafall nu ska vi njuta av tiden med året 2013. Hare gött puss. Lägger ut bilder sen ikväll klockan 12. Puss:* <3

Av Mikaela persson - 30 december 2013 22:45

Av Mikaela persson - 30 december 2013 19:37

Hejhej! Nu är,jag svarthårig:)) Blev väldigt nöjd,faktiskt också fick jag löshår av min sis! Jag tar hon som en,syster för att hon hjälper mig i vått & torrt osv. Men nu ska jag dra ut så hörs vi, puss!! <3:)

Av Mikaela persson - 29 december 2013 22:29

Hej<3 jag är glad:* jag är inte singel längre!!!! Känner mig stolt. För att jag tog en pepparkaka och knäckte den den gick i tre delar:-) jag önskade att jag & Robin skulle bli tillsammans. Och poff så blev vi det nu:)))) Så jag är förbannat glad. Älskar honom sjukt jävla mycket<333 hare bra babiezz

Av Mikaela persson - 29 december 2013 01:45

Av Mikaela persson - 28 december 2013 15:37

Hejhej! Har inget speciellt att berätta. Tänkte berätta om gårdagen och idag:) Igår var jag i Lycksele med bästa babe:) vi for först till statoil å köpte Starbucks<3 å sedan åkte vi till jysk. Sedan åkte vi till Dollar å shoppa. Jag köpte listerine, lips tattos, nagellack, å eyeliner, lösnaglar, å parfym. :) sedan for vi till bup. Min babe skulle dit. Sedan klockan halv 4:a åkte vi till stan. Vi gick in på HM och team sportia. Å Lindex på Lindex köpte jag en mascara för 99kr:))) Allt. Tillsammans från dollar också blev runt 400 spänn;) Sedan åkte vi på Frasses å käkade:p det var en suverän dag hittills på hela jullovet. Idag har jag inte gjort något än att se på T-v. Å mysa, å äta frysta hallon<3 hare gött<3

Av Mikaela persson - 26 december 2013 13:31

Hej.. Orkar inte skriva ett långt blogginlägg idag. Är hur trött som helst... Vet inte varför? Jag gick faktiskt och la mig klockan 11 igår.. Men iallafall idag har jag vaknat och gjort rent i buren. Och ätit lunch. Och nu ligger jag i nybäddad säng och bloggar i min nattdress. :) orkar inte klä på mig riktigt idag. Idag blir det en vilar dag. Jag har iallafall haft en bra Jul. :3 Godnatt För mig. Ni som läser min blogg hoppas ni har haft en bra jul. Önskar er en god fortsättning;:) med det nya året. Lövv you guys!!! Puss:* <3

Av Mikaela persson - 24 december 2013 14:02

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards