Direktlänk till inlägg 27 maj 2014

kommer fler citat!

Av Mikaela persson - 27 maj 2014 22:45

Kommer lägga upp mer bilder på mer olika Bra och roliga citat, men just nu dampar min telefon till tusen. Jag tänkte snabbt berätta vad som hänt under denna dag å vad som händer imorgon :) Vi kan börja med det dåliga.. Jag har löss :(( yes jag luskammade mig idag o vipps så ploppade det ner en rackar jävel. Jag gallskrek å börja gap gråta, och detä är faktiskt rätt att få gråta då. För jag HATAR, HATAR LÖSS!! Men iallafall jag har köpt linicin (löss schampo) Det är ju bättre redan nu i hövve det klias inte någe osv. Iallafall nästa behandling ska jag göra nästa vecka(asså behandling om löss schampot) Det var de dåliga, iallafall nu kommer det bra nyheterna :)) 1. Vi får kort lov imorgon
2. Det är snart SOMMARLOV!!
3. Imorgon har vi klassfoto
4. Jag fick iallafall Bra betyg i musik, fick veta det i måndags. :)
5. Jag far till Örebro veckan efter examen :)
Kort å snabbt inlägg hoppas ni hare gött, pusshej :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela persson - 8 juni 2014 23:20

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. Haft mycket att göra.. Jag har också jävligt mycket resfeber!! :) OM 5 DAGAR ÅKER VI!!! Och dessutom är jag fett taggad till examen som är nu på onsdag! Vi gå bara nu imorgon & på tisdag. Imorgon ska vi gå ...

Av Mikaela persson - 24 maj 2014 11:23

Godmorgon! Ja eftersom jag glömde att skriva ett inlägg om fisket igår så passar jag på att göra det nu. Igår så for jag Marie o ängla & Razmus till någon sjö å fiska. Jag å Razmus bytte av då och då så att jag fick fiska med metspöet o han kastspöe...

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards