Alla inlägg under april 2014

Av Mikaela persson - 29 april 2014 16:31

Rubriken talar... Ja som sagt så har jag en extrem smärta :( pågrund av boxningen igårkkänns som om jag bryte revbena. Men troligtvis har jag inte det! Tränings värk helvete. Har typ kramp i musklerna.. :X Jag kan inte skratta eller hosta & jag har svårt att andas i mellan åt. Men jag har tage Alvedon och ligger i sängen å ta de lungt. Så jävla fucking trött är man också. Har EN stor jävla blåning på ryggen.. Iallafall kort inlägg idag, hare gött sä hörs vi, pusshej :*

Av Mikaela persson - 25 april 2014 22:56

HELGGG <33 jag är sjukt jävla fucking gla.
1.tappade telefon i toan imorse.
2.den klarade sig :)
3.Vi har bokat ett hotell i Örebro!!
4.är redan taggad.. Far till Örebro 15juni.
5.Jag skriver med min hemliga beundrare ;)
6.har godis
7.fått umgåtts med världens bästa idag!
8.DET ÄR HELG!!! <333
8 punkter om varför jag är gla just ida!:3 sug å svälj trevlig helg, pusshej :*

Av Mikaela persson - 21 april 2014 21:35

Tja. Jag orka inte direkt berätta vad jag har gjort under lovet. Jag kan berätta vad som hänt idag.
1.Alice har sovt hos mig.
2.jag var å grilla idag med Kevin, Alice å sen kom Vincent förbi.
3.Vi grillade på stamsjön :)
4.Sen var jag å alice med Oliwia & Corne.
5.Oliwia blekte o färgade om håret. (Rosa)
6.Corne färga blont å toppa håre :3
7.sen satt vi å snacka.
8.sen for jag hem.
9.IMORGON ÄR DET SKOLA :(( FUCKING SKIT..
Gjorde en punktlista :) orka inte skriva ihop allt så det får duga. Godnatt!
Pusshej :*

Av Mikaela persson - 19 april 2014 10:22

Hej! Kan börja med att berätta om gårdagen, igår på morgon kvisten så gick jag ner till farfar och gjorde honom sällskap. Sedan åt jag lunch runt elva tin. Och därefter var jag med Angelina. Vi såg film, minns int vad den hette men den var iallafall skit bra. Sen for vi till Ica och köpt glass. Och sen for vi hem till mig för att hämta min laddare. Sen på kvällen sovde jag över hos hon. Och imorse klev jag upp klockan nio och gick vinglandes hem för att jag var så trött. Och klockan halv tio tog jag medicin. Å nu ligger jag i sängen å slappar. Ha de gött så hörs vi pusshej :*

Av Mikaela persson - 14 april 2014 13:06

Hej. Rubriken talar. Jag är som sagt dödligt trött. Det började med att Angelina skulle sova här. Vi såg film, la oss. Vi låg och typ flåsade som grisar. Det var som en BaStU i mitt rum. Vi öppna fönstret och hängde ut täcket. Sen skulle vi försöka sova. Det gick väll sådär..:( Angelina somna efter 30sekunder. Jag låg och vred mig typ i en timme. Tillslut somnade jag typ i 5 minuter, därefter vaknades jag av att Angelina snarkade HÖGT!! (tror hon väckte de döda;)) iallafall jag puttade till hon och sa: Angelina tyst du snarkar.
Hon: Mikaela, lägg av låt mig sova.
Jag tänkte "andra gången gillt" så jag la mig å försökte somna om, det gick inte direkt så bra... Angelina lät som en orkester(snarkade) jag fick nog, jag kollade klockan 04:37 jag tänkte: vaaa? Jag tog täcket och kudden och gick & la mig i tv- rumme. Jag somnade äntligen. Jag fick sova i typ 4 timmar..:( så inatt ska jag sova själv i min egna säng, hela natten. Ha de bra så hörs vi, pusshej!:*

Av Mikaela persson - 11 april 2014 16:56

Kan väll börja med att idag fick vi påsklov så jäla skönt å slipp skola, på slutet hade vi matteprov... Så jävla drygt. Iallafall sen fick jag vänta i 20 minuter. På en viss person vid namn Alice:) då for vi å Oskar Till Ica å köpt dricka å glass:3 Och nu ska vi hem till Alice för hon måst hinna packa klart. Hon ska ju till stockholm på Söndag men hon far redaniikväll till bjurholm hon ska sova över där hos hennes mamma:) ha ett bra påsklov hörni så hörs vi<3 pusshej:*

Av Mikaela persson - 6 april 2014 09:59

Tjenixen! Jag kan börja med att i fredags så följde jag Angelina till Vilhelmina. Hennes papi bor här:) Iallafall vi åkte buss kring klockan 8:a. Och var framme runt nio tin. Sen träffa vi Mira & Tim. Sen gick vi hem å la oss. Sen igår typ sov vi hela dan och såg film. Och på eftermiddagen gick vi ut med små skitarna, Leia & Liam. Angelinas syskon. Dom är sjukt söta:) Iallafall och nu ligger vi å bah må. Vi åker hem kring 1 tin. Det har varit en awesome helg:3 pusshej:*

Av Mikaela persson - 3 april 2014 16:29

Tjosan. Om ni undrar varför jag e glad är därför att jag e med min älskling! (Alice) just nu sitt hon å käka. & jag snapa,sen ska vi ladda hem skräckfilmer. :) ja idag hände detiinte speciellt mycket på skolan. Vi hade bara det gamla tråkiga lektioner. Ska välja film nu så hörs vi pusshej:*

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards