Alla inlägg under oktober 2013

Av Mikaela persson - 31 oktober 2013 16:16

Bu! Hehe idag är det halloween:-) vet inte riktigt om jag ska gå.. Jag vet ändå inte vad jag ska vara? Men iallafall nu ska jag å min kompis lata oss ses Pusspuss:*

Av Mikaela persson - 30 oktober 2013 17:22

Hej igen! Idag mår jag bra! :] och det har inte hänt så speciellt mycket idag. Jo att jag å syrran köpt godis och nu är vi med kompis och ser paranormal activity :) bra:A filmer asså.! Ses älskar er babies :*

Av Mikaela persson - 29 oktober 2013 18:28

Bju på en bild^^ påväg till en kompis.:)

Av Mikaela persson - 29 oktober 2013 14:26

Hey! Tisdag känns som en skön dag tycker jag. :)Men iallafall nu sitter jag hos min syster<3 och vi har nyss hämtat ut hennes '' Bio oil'' det är en ansiktskräm.. Och nu ska vi se film tror jag? Och jag är lika glad som alltid :-P och förresten så hämtade jag ut min hårtork! Min andra hårtork för min förra gick sönder! Opps.. Fast det var garanti på den så nu kom min andra ^^

Av Mikaela persson - 29 oktober 2013 01:25

Hej alla! Nu är jag här igen :-)nu ligger jag bredvid en rolig men störd syrra ;)) asså hon är inte störd så! Asså Ingen sjukdom eller så!! Asså jag menar " störd" på ett roligt sätt!? Men iallafall nu skrattar vi ihjäl oss typ för ingenting. Gaha jag skriver även med min nya snygga mobil! Yey den kom idag. Det är en Sony experia V vattentålig, Superduper bra än iallafall:p akha nattinatti mina babies :*
Här bjuder jag på en bild

Av Mikaela persson - 27 oktober 2013 13:08

Hello. Just nu sitter jag och vet intevvad jag ska göra... (Boring) Men iallafall Imorgon är det Halloween yey :* Har saknat halloween <3 Men jag tror att jag inte ska gå..    Har ingen att gå med och vet inte vad jag ska ha på mig.......? detta blev ett tråkigt kort blogginlägg. För nu ska jag se MTV jag har nördat vad heter det nu igen äsch jag minns inte vad programmet heter.. Men pussar och kramar från mig     

Av Mikaela persson - 26 oktober 2013 23:10

Hejhej igen! Jo ikväll har det varit en dålig men ändå bra kväll. För att först bråk men sen var jag med min babie! Å min bästa syrra :* Och blev sedan vän men personerna jag hade tjafsat med. ^^ Så sen blev det värsta roliga bästa längsta koversation mellan jag och min babie och två andra. På kik asså. 

Ämnena vi tog upp helt random: Kondomer, sex   ;-), puss, gud, jesus, hur snygga vi tycker att vi är, m.m ;) Och nu chillar jag bara framför datorn  med chocklad och juice. <3 Bra start på kvällen. :* Byebye älskar er ses imorgon!   

Av Mikaela persson - 26 oktober 2013 17:15

Hejsan! Nu har jag precis blivit klar med mitt nagelfix :* yey det blev skitsnyggt! Jag skulle kunna lägga upp bild men jag har en laptop och jag har inte överförit bilder från min mobil till datorn så tyvärr... :( Men jag ska snart nu på Måndag få en ny dator igen av min fabrbror. Det är en stor skärm och själva ''datorn'' är lika liten som en pappersrulle fast smalare. Det är en speciell dator. Men idag har jag inte gjort speciellt mycket, jo tjafsat med en vän på kik. Å en pöjk. Men det är inge speciellt så det är över nu.    Men jag mår TOPPEN idag! Så ni som mår dåligt synd för er.. 

''But iam okay!''       Byebye Bitches!! ^^  

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards