Direktlänk till inlägg 24 maj 2014

lördag

Av Mikaela persson - 24 maj 2014 11:23

Godmorgon! Ja eftersom jag glömde att skriva ett inlägg om fisket igår så passar jag på att göra det nu. Igår så for jag Marie o ängla & Razmus till någon sjö å fiska. Jag å Razmus bytte av då och då så att jag fick fiska med metspöet o han kastspöet sen bytte vi av. Först fick jag ingenting förens det nappade till :) då kom min lilla fina firre upp (lägger upp bilder) iallafall marie fick en sik och Razmus fick många små abborrar. Sedan for vi hem vid runt 2 tin. O jag körde bil :) skit awesome jag skulle känna hur det känns att köra det var ju ett tag sen sist. Jag fick köra sakta i början sen ökade jag hastigheten till 30km/h. Sen fick Rasmus köra till korsningen till huset sen skulle jag pröva köra in i svängen, det var väll sådär.. :) Men det gick bra till sist. Men nu ska jag gå o käka frukost ha de bra pusshej :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela persson - 8 juni 2014 23:20

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. Haft mycket att göra.. Jag har också jävligt mycket resfeber!! :) OM 5 DAGAR ÅKER VI!!! Och dessutom är jag fett taggad till examen som är nu på onsdag! Vi gå bara nu imorgon & på tisdag. Imorgon ska vi gå ...

Av Mikaela persson - 27 maj 2014 22:45

Kommer lägga upp mer bilder på mer olika Bra och roliga citat, men just nu dampar min telefon till tusen. Jag tänkte snabbt berätta vad som hänt under denna dag å vad som händer imorgon :) Vi kan börja med det dåliga.. Jag har löss :(( yes jag luska...

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards