Alla inlägg under november 2013

Av Mikaela persson - 27 november 2013 19:34

Hej! Idag är det Onsdag. Idag har det inte hänt speciellt mycket. Har bara vare me kompis träffat min babe:) och nu chillar jag. Detta blev ett kort inlägg men har inte mycket att säga. Så hare gött mina chokladhjärtan<3

Av Mikaela persson - 25 november 2013 19:28

Tjosan! Idag är det måndag:) ny vecka nya tag. Idag har det inte hänt speciellt mycket. Har bara klarat av skoldagen och gått till skolsyster och lindrat om nytt på handen. Och nu sitter jag å en kompis å diggar musik:3 hare gött så ses vi <3

Av Mikaela persson - 21 november 2013 12:29

Hej.. Idag har det inte varit en bra dag! Har fått sy 5 stygn. På handen det hände en liten olycka på träslöjden. Har ingen känsel i hela handen.. Är bedövad fick 6 sprutor.. Skulle egentligen bli bedövad 2 gånger men blev 6 gånger.. Hare bra ska tare lugnt och lyssna på musik:) <3

Av Mikaela persson - 20 november 2013 17:00

Hejsvejs! Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jo träffat Min älskling efter skolan<3 och nyligen var jag på "synvårdsbussen" har kollat synen. Självklart så ska jag få glasögon. Men hade inte så dålig syn. Ska få glasögon med ett tunt glas 1.0 glasstyrka:) som ett fönsterrut glas;) Hejdå ska göra Tyskan. Ses babies<3

Av Mikaela persson - 17 november 2013 20:00

Hejsan! Idag har det inte hänt så mycket. Jo inatt var det värsta stormen.. Den kallas "Hilde" den var jävlig! Inatt kunde jag knappt sova angelina och jag hörde hur det susade utanför. Och poff så blev det kålsvart överallt! Det blev självklart strömavbrott. Och det var strömavbrott ända tills 5 imorse längst hittills tror jag? Iallafall nu har jag duschat och ska blåsa håret. Och jag sitter och tänker på min Älskling som jag inte har träffat sen i fredags. Han har varit i Ö-vik hela helgen. Så nu skrev han att han bygg om taket på vedbon för det hade flygit iväg på nått vis?! :p iallafall ha en skön sönda Kväll <3

Av Mikaela persson - 15 november 2013 18:11

Hej babes! Hell yeah nu är det helg<3 men är fortfarande lite depp..:( Älsklingen for ikväll till Ö-vik! Han ska vara där hela helgen.. Hur ska det gå att inte träffa honom på en hel helg?! Iallafall ikväll ska jag på UG! Puss babes :*

Av Mikaela persson - 14 november 2013 16:17

Hejsan svejsan! Idag har jag umgåtts med min babe! Han är så himla urgullig:* och varit på ishallen å åkt skridskor :) psst! Suger på att åka skridskor.. Men nu ska jag käka sen dra ut. <3 älskar er hare gött^^

Av Mikaela persson - 9 november 2013 22:12

Tjenixen! Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Smsat med min Älskling<3 osv och varit en stund med syrran å hennes kompis.:) hare gött ska sova.. Är hur tröty som helst.. Gnatt:* ses Babies:-P

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards