Alla inlägg under januari 2014

Av Mikaela persson - 30 januari 2014 15:45

Av Mikaela persson - 30 januari 2014 15:42

Hejsan! Idag gick dagen toppen. Just nu snackar jag med sis<3 blev ett kort inlägg idag. :) pusspuss:*

Av Mikaela persson - 29 januari 2014 20:02

Av Mikaela persson - 29 januari 2014 12:23

Hej.. Vilken jävla dag. Gick nyligen till skolsyster & kollade om jag hade löss! Gues what? Det hade jag! Så jag fick gå hem. Jag har gnätter i huvudet. Det är lössägg alltså ägg som sitter i hårbotten. Och förbereder sig för att kläckas. :( Mina har inte knäckts än som tur. Men nu har mami tagit bort alla mina sängkläder å som ska tvättas. Jag harfobi fför löss.. Har aldrig haft det men nu har man det! Fuck life!!! :'( Nu inväntar man lussschampot. Det är dyrt som faeen 198 kr. IIallafall ha en bra dag medans jag sitter här med löss. :) <3,

Av Mikaela persson - 27 januari 2014 17:46

Hej. Ny dag nya tag. Iallafall idag gick dagen sabbt. Sista timmen hade vi Svenska. Sedan följde jag till Vilhelmina för att lämna av farbror Tomas! :) Han är ju Stockholmare ;) Han har varit här bara under helgen. Men det är därför att han har ju ett jobb som han ska sköta. Och en pojkvän som väntar där hemma, han kan ju inte vara borta hur länge som helst! Jag har iallafall haft roligt i helgen vi har ätit go'matn. I fredags åt vi oxfilé med grönsaker m.m sedan i söndags åt vi Italienisk mat. MUMS!!<3 iallafall nu ska jag träna på Kemi prove vi har tills imorgon.. :( hare bra så hörs vi puss:* <3

Av Mikaela persson - 24 januari 2014 14:34

HEJ! ? idag är det en underbar fredag! För dagen gick bra och dessutom så kom min farbror idag<3 Han bor i Stockholm och hälsar på här under helgen. För på tisdag börjar han å jobba:) Han är helt perfekt! Hanär bbåde snäll,artig,bra på att laga mat ? (han är bög.) ja? Ni hörde rätt. Jag tycker faktiskt inte att det är fel med att gillasamma kön. Han föddes så. Och jag ttycker att de är jätte söta tillsammans:3 Han kom till Åsele själv idag. För att hans "älskade" hade inte tagit ledigt och jobbade. Ikväll ska vi äta oxfilé, och potatisgratäng och till dessert blir det tårta & godis:) mums!! Han är sjukt bra på att laga mat. Iallafall ikväll ska jag se hockey A-laget spelar. Sedan ska jag till UG. Ha en skön helg <3:*

Av Mikaela persson - 22 januari 2014 16:01

Hello! Har inte bloggat på en vecka snart.. Förlåt:( har glömt bort bloggen. Också har det varit mycket runt omkring! Men nu ska jag blogga på igen ?.Om ni inte vet så har vi bytt So lärare! Det är chill vi får alltid sluta 5-10 minuter tidigare. ? iallafall idag på slutet hade vi Svenska. Jag redovisade om Alice min babe!<3 ha det bra så hörs vi ska äta! Puss ?

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards