Alla inlägg under oktober 2013

Av Mikaela persson - 25 oktober 2013 14:55

Hejhej. Idag fick vi LOV <3<3<3<3<3 jippiey :) Höstlov alltså i en vecka det känns awsum :* Till er som inte har fått lov än. Hahah vår skola e bäst bitches! ^^ Justkidding :D men iallafall nu sitter jag här och är döööö hungrig jag typ gråter.. Hahha överdrev lite nu ja. Men jag ska iallafall äta palten igen. Ja jag älskar palt. hihihehe och sedan ska jag vara med kompis igen. Och göra inget. Men hejdå ses babies Love ya <3 See you later alligator, förresten glömde berätta idag var niorna utklädda till häxor, m.m en var urklädd till ''The grudge'' hon såg seriöst ut som the grudge värsta creepy, opps! nu är palten klar !!!   

Av Mikaela persson - 24 oktober 2013 16:55

Tjo brä peace hej! Hhhahah kommä på en ny ''hej mening'' No, just kidding.. Men hej iallafall jo idag är det väll en vanlig Torsdag. Förutom att jag är trött och lat. that's right ;) Så nu ska jag äta palt med papi! Och sedan göra tyskan, maybe vara med kompis sen. Men detta var ett snabbt blogginlägg, så ses vi herrå I'm hungry   

Av Mikaela persson - 23 oktober 2013 14:30

Hej! Idag mår jag toppen. Men Onsdagen på veckan gillar jag absolut inte!! För att vi har So två timmar. Först en timme och sedan en timme efter lunch :) Drygt som faen. Men just nu sitter jag och bara är med kompis ;) Och vi dricker såklart Julmust    Men iallafall så nu blev det ett litet blogg inlägg.. Men det är därför att jag inte orkar skriva ''don't get me wrong'' men jag hatar att skriva mycket. Hare gött så ses vi. Pösspöss   

Av Mikaela persson - 22 oktober 2013 21:12

hej där! Har tillbringat kvällen med min bejb:* alltså min bästisfestis. :p och nu kallar sängen men först verben.. boring jag har iallafall haft en trevlig kväll! Hon är helt klart bäst! my bäSTIS FÄSTIS<3 ha de bra min vänner! så hörs vi :*  Pusspuss

 

Av Mikaela persson - 22 oktober 2013 18:14

Hej! Jag sitter här och är deprimerad. Bara för att jag har skaffat en Blogg. Och sen så sköter jag den inte! Asså jag bloggar typ ''inget''. Har bara gjort ett inlägg hittills... Men jag har varit väldigt upttagen denna vecka. För att vi har haft prov på läxor på läxor. Och på så sätt har jag glömt bort min Blogg och mig själv nästan. :S Men nu är jag här. Så jag är hemskt ledsen... Jag ska bättra mig på att blogga mer så att inte ''ni'' ''du'' blir för uttråkade på min Blogg. Och föressten så är jag en nybloggare så ''don't get me wrong'' men jag suger på att komma på någor socialt att skriva om. Men bättre att skriva något än ingenting alls. :) Vill bara förresten berätta en skit rolig och ''Failad'' grej. Jo imorgon ''skulle'' jag till bup! (barn och ungdoms psyk) Jag är inte sjuk förresten jag skulle bara prata om min medicin och väga mig å så så inga problem me mig int. :D Men i allafall så ska inte jag dit för att jag och mamma missförstod allting. Vi tittade inte direkt på datumet. ;) Precis så det var ju ganska onödigt då för min då idag och säga till mkin mentor att jag kommer inte imorgon. Men så är det inte jag kommer imorgon, För vi skulle till bup nästa månad i November.   alltså den 23 November antar jag väll? Måst kolla sen. Men iallafall så det var det asså jag garvar bara då jag tänk på det hur kunde jag å mamma vara så dumma att inte ens kolla på datumet? Så mamma ringde nyligen och frågade: När kommer taxin imorgon? 

Dem sa: Va? Vi vet inget, vilken dag ska ni dit? 

Mamma: imorgon står det. 

Dem: Men det är nästa månad! 

Så jävla sjukt. Men hejdå ses alla måste jalla mig ska till en kompis! Hare gött alla. Ses i veckan   

Av Mikaela persson - 16 oktober 2013 16:25

Hejhej! Jippie nu har jag skaffat en blogg. Låter kanske ''töntigt''. Btw i don't care! Så nu kommer jag att börja blogga åtminståne. Men iallafall idag har vi haft So två gånger... Boring så drygt. Först en timme innan luch, och sedan en timme till efter. Men jag klarade iallafall av dagen. Så nu ska jag bara va och äta choklad och se MTV! Så hoppas jag att jag bloggar mer imorgon eller senare. Pusspuss!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards