Direktlänk till inlägg 17 november 2013

sunday^^

Av Mikaela persson - 17 november 2013 20:00

Hejsan! Idag har det inte hänt så mycket. Jo inatt var det värsta stormen.. Den kallas "Hilde" den var jävlig! Inatt kunde jag knappt sova angelina och jag hörde hur det susade utanför. Och poff så blev det kålsvart överallt! Det blev självklart strömavbrott. Och det var strömavbrott ända tills 5 imorse längst hittills tror jag? Iallafall nu har jag duschat och ska blåsa håret. Och jag sitter och tänker på min Älskling som jag inte har träffat sen i fredags. Han har varit i Ö-vik hela helgen. Så nu skrev han att han bygg om taket på vedbon för det hade flygit iväg på nått vis?! :p iallafall ha en skön sönda Kväll <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela persson - 8 juni 2014 23:20

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. Haft mycket att göra.. Jag har också jävligt mycket resfeber!! :) OM 5 DAGAR ÅKER VI!!! Och dessutom är jag fett taggad till examen som är nu på onsdag! Vi gå bara nu imorgon & på tisdag. Imorgon ska vi gå ...

Av Mikaela persson - 27 maj 2014 22:45

Kommer lägga upp mer bilder på mer olika Bra och roliga citat, men just nu dampar min telefon till tusen. Jag tänkte snabbt berätta vad som hänt under denna dag å vad som händer imorgon :) Vi kan börja med det dåliga.. Jag har löss :(( yes jag luska...

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards