Alla inlägg under december 2013

Av Mikaela persson - 24 december 2013 14:02

GOD JUL PÅ ER!!! Idag är det jul!:) Fick en jävla hög med paket!<3 Ikväll blir det kalle anka å go maten. Skinka å revbensspjäll å rödbetssallad. :) Iallafall nu ska jag umgås med sis<3 Sedan kalle anka:p ha en bra JUL allihopa:) GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!:*

Av Mikaela persson - 20 december 2013 14:23

Idag gick dagen rätt så fort. Första timmen hade vi svenska. Sedan var det film det var Lejonkungen. Fett bra film. Sedan så var det lunch å sen var det lite uppträdanden i korridoren. Sedan var det betygen.. :/ Ska jag berätta? Okej kör till alla ämnen fick jag. E förutom Mattematik å bild. På bild fick jag D å på matte fick jag F.. Jag fick ett till D men minns inte i vilket ämne. :) Nu är det Jullov äntligen<3 Och om 4:a dagar är det JUL!!!!:* längtar som fan. Iallafall nu ska jag chilla framför tv:n. Ha en bra jul å gott nytt år!!! Älskar er<3
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!! ;)

Av Mikaela persson - 19 december 2013 13:43

Hej! Kom precis hem från ishallen. Så tänkte göra att snabbt blogginlägg:) Idag slutade vi jävligt tidigt. Redan klockan 12!! Och idag var det julbord på skolan;) Fett awesome. Det var olika plocksaker. Tillexempel: jul skinka, sill.., rödbetssallad, gröt. Osv. Jag åt skinka å gröt jah:) Nu ligger jag å väntar på att pappsen ska komma hem från affären. Ha det bra så hörs vi. <3

Av Mikaela persson - 17 december 2013 16:10

Hejhej. Idag mår jag väll bra. Idag hade vi juldans med skolan. Det var 7:orna 8:orna och 9:orna! Alla sjuor dansade med varandra å åttorna å niorna samma sak. Sen till sist ställde alla klasser ihop sig till en stor ring, och alla hållde varandra i händerna. Medans vi sprang genom korridoren och in till sporthallen igen. :) det var fett awesome. Och alla nior var uppklädda tjejerna hade på Sig klänningar, å pojkarna hade skjorta eller kavaj!! Ska göra So frågor nu så hare bra så hörs vi! Puss;*

Av Mikaela persson - 15 december 2013 23:41

Hej.. Har sömnproblem:X kan inte somna. Måste göra ett snabbt blogginlägg först. Iallafall idag. Är det 3:e advent. Idag insåg jag just att det är bara typ en vecka kvar tills Jul. :) längtar som fan!!! :* idag var jag med Angelina o Cornelia! Vi smällde små raketer;) iallafall imorgon är det skola.. Orkaaaa kommer typ se ut som en Zombie imorgon. Kommer vara jätte trött. Aja godnatt håller på å somna. Älskar er babes:*

Av Mikaela persson - 13 december 2013 21:08

Hejhej! Fick lust att göra ett blogginlägg:) iallafall ikväll har jag umgåtts med Rickard å julia å Anja å Angelina. Vi snackade om mycket vi:) och hade fett roligt:p Sedan gick jag å Angelina och tittade på fyrverkerier, det small som FAN!!! :/ Fick nog hjärtattack:3 nu dunkar jag å Angelina musik å chillar:p Hare bra så hörs vi babes:*

Av Mikaela persson - 13 december 2013 15:58

Bild från Lucian idag:) Så sjukt fina^^

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards