Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

Trött..

Av Mikaela persson - 27 januari 2014 17:46

Hej. Ny dag nya tag. Iallafall idag gick dagen sabbt. Sista timmen hade vi Svenska. Sedan följde jag till Vilhelmina för att lämna av farbror Tomas! :) Han är ju Stockholmare ;) Han har varit här bara under helgen. Men det är därför att han har ju ett jobb som han ska sköta. Och en pojkvän som väntar där hemma, han kan ju inte vara borta hur länge som helst! Jag har iallafall haft roligt i helgen vi har ätit go'matn. I fredags åt vi oxfilé med grönsaker m.m sedan i söndags åt vi Italienisk mat. MUMS!!<3 iallafall nu ska jag träna på Kemi prove vi har tills imorgon.. :( hare bra så hörs vi puss:* <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela persson - 8 juni 2014 23:20

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. Haft mycket att göra.. Jag har också jävligt mycket resfeber!! :) OM 5 DAGAR ÅKER VI!!! Och dessutom är jag fett taggad till examen som är nu på onsdag! Vi gå bara nu imorgon & på tisdag. Imorgon ska vi gå ...

Av Mikaela persson - 27 maj 2014 22:45

Kommer lägga upp mer bilder på mer olika Bra och roliga citat, men just nu dampar min telefon till tusen. Jag tänkte snabbt berätta vad som hänt under denna dag å vad som händer imorgon :) Vi kan börja med det dåliga.. Jag har löss :(( yes jag luska...

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards