Alla inlägg under januari 2014

Av Mikaela persson - 16 januari 2014 12:48

Hej. Idag har det inte varit en sån bra dag... Har haft ont i magen & huvudet hela dagen. :( Men sen då jag fick äta så gick det över! Idag slutade vi tidigt redan klockan halv 12. Nu ska jag ha film mys med bästiee!!<3 ha det bra :*

Av Mikaela persson - 10 januari 2014 16:59

Av Mikaela persson - 10 januari 2014 16:57

Hej! Ja idag var det Fredag då. Helgg!!!!:))))) idag har det som vanligt inte hänt så speciellt mycket. Har gått på skola vi hade skidor på idrotten:( Ramlade typ 50 gånger;) Nu väntar jag in syrran. Har precis lockat håret. Blev bra! Ha en bra helg så hörs vi puss:*<33

Av Mikaela persson - 8 januari 2014 17:18

Tjenixen! Idag började skolstarten. Jullovet är nu slut:( idag var en tuff men bra dag. Tuff: gå upp tidigt..
Bra: skolaaa:) träffa pojken min:*
Är det bara jag eller? Jag gillar skolan.. Om man tänker efter så är,den inte så,dålig ändå. Man lär sig saker. Man,har något att göra på dagarna. Och man får träffa kompisarna sina! Och man får en framtid. Vad ni tycker om skolan vill jag gärna veta:3 Ni,som läser min blogg! Kommentera gärna vad ni tycker om skolan. Varför, varför inte!? :) Idag på so:n såg vi på "Älska mig" vi håller på med ämnet respekt. Om att alla,är lika mycket värda och att mobbning är fel! Filmen var långtråkig har typ sett den 10 gånger. Det pinsama var att på filmen tjejen som var mobbad tog live av sig. Då lillsyrran gick till kistan och tog tag i kistanskant. Då ffick man se tillbaka blickar när tåget kom på flickan då hoppade jag till (det var hemskt och högt ljud) Jävlar vad jag hoppade till! Alla i klassen stirrade fan på mig.. Pinsamt! :/ hare,bra mina,fina! Ska dra ut<3:*

Av Mikaela persson - 6 januari 2014 22:19

Hej! Ikväll blir det ett snabbt blogginlägg. För jag ska upp tidigt imorgon. Klockan halv 6! Ska till Lycksele. Min farbror ska kolla synen. Men idag har det inte hänt speciellt mycket. Har bara chillat framför tv:n. Och umgåts med sis<3 iallafall puss hare gött!! Love göh<3:*

Av Mikaela persson - 4 januari 2014 18:28

Hejsan^^ idag har det inte hänt så hemskt mycket. Har bara varit hemma och chillat framför tv:n:) Och nu är jag med min babe ( Alice) ;) och vi ska äta flingor:p bara för att det är gott. Och sen ska vi se film. Hare bra <3 :* puss & kram

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards