Direktlänk till inlägg 19 april 2014

Lördag 19 April

Av Mikaela persson - 19 april 2014 10:22

Hej! Kan börja med att berätta om gårdagen, igår på morgon kvisten så gick jag ner till farfar och gjorde honom sällskap. Sedan åt jag lunch runt elva tin. Och därefter var jag med Angelina. Vi såg film, minns int vad den hette men den var iallafall skit bra. Sen for vi till Ica och köpt glass. Och sen for vi hem till mig för att hämta min laddare. Sen på kvällen sovde jag över hos hon. Och imorse klev jag upp klockan nio och gick vinglandes hem för att jag var så trött. Och klockan halv tio tog jag medicin. Å nu ligger jag i sängen å slappar. Ha de gött så hörs vi pusshej :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela persson - 8 juni 2014 23:20

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag.. Haft mycket att göra.. Jag har också jävligt mycket resfeber!! :) OM 5 DAGAR ÅKER VI!!! Och dessutom är jag fett taggad till examen som är nu på onsdag! Vi gå bara nu imorgon & på tisdag. Imorgon ska vi gå ...

Av Mikaela persson - 27 maj 2014 22:45

Kommer lägga upp mer bilder på mer olika Bra och roliga citat, men just nu dampar min telefon till tusen. Jag tänkte snabbt berätta vad som hänt under denna dag å vad som händer imorgon :) Vi kan börja med det dåliga.. Jag har löss :(( yes jag luska...

Presentation

Live, laugh, love

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards